17 Ocak 2010 Pazar

Teyzen

Seneler sonra, tam olarak hayatı algılamaya başladığında teyzeni buruşmuş olarak tanıyacaksın ve farkettim ki sitende benden hiç anı yok. Bu nedenle şu andaki halimi de bilesin diye seninle doğru düzgün fotoğrafım olmadığı için yalnız bi fotoğrafımı ekleyeyim dedim sitene. Mekan: Emirgan Korusu(zaman: 1-2 sene öncesi). Aynı zamanda en kısa zamanda şu şirin hallerini kaçırmadan fotoğraf çektirmeye başlayalım taaaaaatlııııııııım (taaaaaaaatlıııııım: ilk doğduğundan beri beni teyzen olarak diğer insanlardan ayırabilmen için farklı bir ses tonuyla sana hitap etme şeklim. Her seferinde bu sesi duyunca heyecanlanıyorsun. Arada bizimkiler taklidimi yapıyorlarmış, gülerek karşılık veriyormuşşun.) Bağımız hiç kopmasın, iyice kalınlaşsın canım benim.

1 yorum:

  1. Canımm Ayşe'cim ne güzel bi fotoğraf bu :) fıstık arkadaşım benim. Defne ne kadar şanslı böyle bi teyzesi olduğu için...

    YanıtlaSil